Haryanvi Funny Status 2020

Haryanvi Funny Status 2020

Haryanvi Funny Status
Haryanvi Funny Status
Haryanvi Funny Status
नहा कर गंगा में  सब पाप धो  आया …*
*वहीं  से  धोये  पापों  का  पानी  भर  लाया ….*
*वाह  रे इन्सान  तरीका  तेरा  समझ में  नहीं  आया…

हमारे आने से शहर में गर्मी खुद ब खुद बढ़ जाती है साहब

अपना तो बस यही अंदाज हे ,
जब आते हे तो गरमी अपने आप बढ़ जाती हे ।

कुछ नशा तिंरगे की आन का है ,
कुछ नशा मातृभुमि की शान का है ,
फहरा देगे ये तिरंगा हर जगह ,
ये नशा हिंदुस्तान के सम्मान का है,


दे सलामी इस तिरंगे को
जिस से तेरी शान हैं,
सर हमेशा ऊँचा रखना इसका
जब तक दिल में जान हैं..!!


बेसक मै सिंगल 😎 सुं
.
पर भौलेने मै बणा इसा राख्या हू , छोरी उलट के जरुर देखैगी


एक छोरी नयु बोली फेसबुक पे p0sT गेरण ते अलावा के करया करे
मखा रात ने मेरे भाईयाँ गेले दारु पी
के किलकी मारया करु बैरण bLoCk मारगी


किसै छोरी खातर अपणी life बर्बाद मत करो लाडलो.
क्योकि उसनै तै दूसरा bf मिल जागा पर थारी माँ नै दूसरा beta नही मिलेगा


इतनी आकड ना दिखावै छोरी ,
जै मनै आकङ दिखा दी.. तो BP की गोली खा के सोया करैगी।

Haryanvi Funny Status
चल_न्यू_कर
#एक_बार_खो_कै_देखले
#फेर_टो_कै_देख_लिए….


जिन्दगी में #रिस्क भतेरे लिए
पर
कदे रिजल्ट आण तै पहला
#किताब बैचण कि हिम्मत ना होई..


एक आधी #छोरी तो #टम्पू मैं बैठके ईसा #स्टाइल मारैगी
#ज्युकर
उसका #जहाज खराब होग्या
#अर उसनै
#मजबूरी में #टम्पू मैं बैठना पड़ग्या?

गरज उठे गगन सारा,
समुद्र छोड़ें अपना किनारा,
हिल जाए जहान सारा,
जब गूंजे माता रानी का जयकारा

Haryanvi Funny Status
एक चिड़ियाघर में
एक तोते के पिंजरे के बाहर लिखा था
English, हिंदी और Haryanvi बोलने वाला तोता
एक आदमी ने इस बात को टेस्ट करने के लिए तोते से पहले ENGLISH में पूछा —
हू आर यू ?
तोता — आई ऍम पैरेट
आदमी (हिंदी में) — तुम कौन हो?
तोता — मैं एक तोता हूँ
आदमी (इस बार Haryanvi में)– तूं कूण स रै
तोता — मैं तेरा फुफा…
दो बार बता लीया समझ ना आता के…

HARYANVI FUNNY STATUS

आपणै तै जलण आले ब्होत सै,,,,😡
फेर के फर्क पङै सै,,,
आपणै पै मरण आले भी ब्होत सै ।

HARYANVI FUNNY STATUS

चीन मैं एक कपल के घर दो छोरे जुड़वां पैदा होए उनका नाम रख्या
“Jo hoya”-“So hoya”
वहां दो तै जादा पैदा करना जुर्म , पर अगले साल फेर एक हो ग्या …
उसका नाम राख्या … “Ya ke hoya” 🤔
सरकार उस कपल तै ढूंढ री है … पर वे बालकां समेत फरार हो कै वापस रोहतक आ गए अपणे घर

HARYANVI FUNNY STATUS

पत्नियों के बल्ड परैशर का सर्तिया इलाज …
हाई हो रया तो फोन लगा कै उसकी माँ तै बात करा द्यो ,
लो हो रया हो तो अपणी माँ तै … 😎
आजमा कै देखो , थै़क्यू बोलोगे …


Haryanvi Funny Status
एक बाबा दस साल तै हिमालय पै था …
एक पत्रकार उसका इंटरव्यू लेंदा बुझण लाग्या :- महाराज आप इतनी ठंड में कैसे रह लेते हो ?
महाराज नैं जवाब दिया :- बस जी तपस्या और चाय मुझे ठंड से बचाते हैं … आप क्या पसंद करेंगे तपस्या यां चाय ?
पत्रकार बोल्या ;- जी चाय …
बाबा नैं रुक्का दिया :- ए तपस्या सुणैं है या बाऊजी खात्तर चाय बणा लिया ..


Haryanvi Funny Status

क्या आप जानते हैं … ?
चाय शराब से ज्यादा खतरनाक है … 🤔
मैं इबी दारू पीकै घर आया तब मेरी घराली चाय पीवै थी … मैं तो चुपचाप शांत खड़या हूं … उसनै रुक्के देदे कै पूरा घर सिर पै ठा राखया है …
चाय के नशे मैं … हंजी …


Haryanvi Funny Status

बोली
कसम खा तेरे जीते जी कोई मेरी सौत ना होवैगी …
मखा
सुणले जो हमनै जुदा करै वा मेरी मौत ही होवैगी
.
.
.
.
.
गले लाग कै रोण लाग्गी … रोड छाप शायरी मैं तो बड्डे बड्डे इम्प्रैस कर दिए , आई बड़ी शायर … 😎
( छोह मैं आवैगी तूं जाणूं हूं … पर मैं एक कॉमेडी पेज का ऐडमिन हूं या तूं बी जाणैं है , या लास्ट आली लाइन ना लिखदा तो झकौई मन्नैं ट्रोल करण लाग जांदे … 💏



छोड़ो #पढ़ाई लिखाई न, सारे मिल क #डेरा खोलांगे।

र रंग बैरन तेरा गोरा, हाथ म काला डोरा अर तनै पागल कर दिया यो जेंटल छोरा

तू छोड़ गयी मनै कोए दिक्क्त कोन्या पर बावली बराबरी का तो टोह लेंदी

इश्क़ करना हमारा पैदायशी हक़ है ,
तो क्यों न वतन ए मिट्टी को अपना महबूब बना लें..# भगतसिंह
Haryanvi Funny Status
हमारा नाम ही काफी है महफिलों में रंग जमाने के लिए..?
हम खुद आ गए तो तहलका मच जाएगा…#चौधरी (कोई शक)

वा बोली औ .चौधरी मन्नैतेरे चरचे बहुत सुणै है….
मखा.बावली तन्नै .कारनामे तो देखै ही नी !!


अज्ञानी व्यक्ति गलती छिपाकर
बडा बनना चाहता है,
औऱ
ज्ञानी व्यक्ति गलती मिटाकर
बडा बनना चाहता है ।

”घमंड की बीमारी*
*’शराब’ जैसी है साहब,*
*खुद को छोड़कर सबको पता चलता है कि  इसको चढ़ गयी है…!!

नहा कर गंगा में  सब पाप धो  आया …*
*वहीं  से  धोये  पापों  का  पानी  भर  लाया ….*
*वाह  रे इन्सान  तरीका  तेरा  समझ में  नहीं  आया…
Haryanvi Funny Status
हमारे आने से शहर में गर्मी खुद ब खुद बढ़ जाती है साहब

अपना तो बस यही अंदाज हे ,
जब आते हे तो गरमी अपने आप बढ़ जाती हे ।

कुछ नशा तिंरगे की आन का है ,
कुछ नशा मातृभुमि की शान का है ,
फहरा देगे ये तिरंगा हर जगह ,
ये नशा हिंदुस्तान के सम्मान का है,

दे सलामी इस तिरंगे को
जिस से तेरी शान हैं,
सर हमेशा ऊँचा रखना इसका
जब तक दिल में जान हैं..!!
Haryanvi Funny Status

बेसक मै सिंगल 😎 सुं
.
पर भौलेने मै बणा इसा राख्या हू , छोरी उलट के जरुर देखैगी


एक छोरी नयु बोली फेसबुक पे p0sT गेरण ते अलावा के करया करे
मखा रात ने मेरे भाईयाँ गेले दारु पी
के किलकी मारया करु बैरण bLoCk मारगी


किसै छोरी खातर अपणी life बर्बाद मत करो लाडलो.
क्योकि उसनै तै दूसरा bf मिल जागा पर थारी माँ नै दूसरा beta नही मिलेगा


इतनी आकड ना दिखावै छोरी ,
जै मनै आकङ दिखा दी.. तो BP की गोली खा के सोया करैगी।


चल_न्यू_कर
#एक_बार_खो_कै_देखले
#फेर_टो_कै_देख_लिए….


जिन्दगी में #रिस्क भतेरे लिए
पर
कदे रिजल्ट आण तै पहला
#किताब बैचण कि हिम्मत ना होई..


एक आधी #छोरी तो #टम्पू मैं बैठके ईसा #स्टाइल मारैगी
#ज्युकर
उसका #जहाज खराब होग्या
#अर उसनै
#मजबूरी में #टम्पू मैं बैठना पड़ग्या?


गरज उठे गगन सारा,
समुद्र छोड़ें अपना किनारा,
हिल जाए जहान सारा,
जब गूंजे माता रानी का जयकारा

टिप्पणियाँ